Resurse

 

A. Suport de curs pentru Pedagogie II, Teologie-Pastorală (+Artă sacră, Asistență socială.) Anul 2, sem. I (an universitar 2020-2021):

Constantin Cucoș, Pedagogie, ediția a II-a și a III-a, Editura Polirom, Iași, 2002, 2010, 2016 etc.

Teme de învățat pentru examenul de Pedagogie II :

tematica Pedagogie II

Apăsați aici: ……

Evaluarea se va face pe baza unui lucrări elaborate acasă, trimisă prin email, pe baza rezolvării următoarelor 4 subiecte:

Subiectul 1.  Contextualizați metoda conversației euristice în predarea unei teme, la alegere, din programa de Religie. Justificați temeiul și eficiența didactică a acestui artificiu metodologic pentru secvența respectivă (o pagină); 

Subiectul 2. 

Subiectul 3. 

Subiectul 4. 

Lucrările vor fi adunate de către responsabilii de grupă, și vor fi trimise compact până la data de … 2021. 

B. Suport de curs pentru masterul Teoria și practica formării religioase (Teologie Ortodoxă, anul 1, sem. I, an universitar 2020-2021 ):

Apăsați mai jos:

conf-patriarhie

form-relig

programa-catehetica-pentru-anul-2015-11-03-2015

pr.didactic

atelier.cateheza

 

Teme de rezolvat:

  1. Adaptați un principiu didactic, la alegere, prin exemplificare, la o activitate de formare religioasă, atât pentru ora de Religie cât și pentru o activitate de cateheză (o pagină și jumătate);
  2. Realizați câte un proiect de activitate de formare religioasă, pe o temă la alegere, una desfășurată în cadrul orei de Religia și alta cu prilejul unei activități de cateheză. Tema trebuie să fie aceeași (3-4 pagini).

Termen de trimitere a lucrărilor, prin email (cucos@uaic.ro) în format print, de către reprezentantul grupei: 25 ianuarie 2021. Pentru eventualii restanțieri, lucrările se trimit tot prin reprezentatul formației de studiu.

C. Suport de curs pentru masterul Comunicare și consiliere psihologică și spirituală (Teologie Ortodoxă, anul 2, sem. I, an universitar 2020-2021 ):

Apăsați mai jos:

caracterizarea-principiilor-didactice

proiect-consiliere-spirituala

Lumina de duminică, februarie 2014

Argumente

……

Temă de rezolvat:

  1. Realizați un proiect de consiliere/intervenție, pe coordonate spiritual-religioase, vizând un caz/situație/problemă (individuală sau de grup) relevantă (4-6 pagini);

Termen de trimitere a lucrărilor, prin email (cucos@uaic.ro) în format print, de către reprezentantul grupei: …………… Pentru eventualii restanțieri, lucrările se trimit tot prin reprezentatul formației de studiu.

D. Suporturi curriculare suplimentare pentru cursul Filosofia educației, anul 3 Pedagogie, sem. I (an universitar 2020-2021):

Apasă mai jos:

arta.educatiei

filosofia.ducatiei

 

Evaluarea se va face pe baza unei lucrări elaborate acasă, trimisă prin email, pe baza  răspunsurilor la următoarele trei întrebări:

  1. Identificați și argumentați trei conflicte valorice, întâlnite în spațiul educațional., altele decât cele discutate la curs (o pagină);

2.

3.

Lucrarile vor fi trimise celor doi responsabili ai subgrupelor pana la data de ……, vor fi puse in doua documente word si vor fi trimise pe adresa: cucos@uaic.ro

E. Suport de curs pentru Masteratul didactic sem. I (an universitar 2020-2021)

Apăsați aici:

Teme de rezolvat:

  1. Argumentați, pe o pagină, că pedagogia poate fi (sau nu) știință, filosofie, tehnică, artă (o pagină);
  2. Evidențiați argumente, finalități, modalități de realizare a unei componente clasice a educației (intelectuale, morale, religioase, tehnologice etc.), la alegere (o pagină);

F. Suport de curs si teme de rezolvat pentru Pedagogie I, MODULUL PSIHOPEDAGOGIC REGIM POSTUNIVERSITAR

Tematica-pentru-examen-Pedagogie-I

Teme/întrebări:

  1. Argumentați și exemplificați, pe o pagină, patru posibile ipostaze ale Pedagogiei: 
  • pedagogia ca știință (discurs explicativ/constructiv);
  • pedagogia ca filosofie (reflecție critică);
  • pedagogia ca tehnică (demers strategic aplicativ);
  • pedagogia ca artă (demers creativ/inventiv).

2. Alegeți o componentă – clasică sau „nouă” – a educației (corelativă sau nu cu specializarea dumneavoastră) și explicitați trei argumente, trei finalități și trei modalități de realizare a respectivei componente (o pagină)

3.

4.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

[instagram-feed]