Resurse

CURSURI DERULATE ÎN SEMESTRUL AL II-LEA, AN UNIVERSITAR 2021-2022

A.  Teologie-Pastorală (+Artă sacră, Asistență socială.), cursul de Pedagogie I, Anul I, semestrul al II-lea, (an universitar 2021-2022):

Suport de curs: Constantin Cucoș, Pedagogie, ediția a II-a și a III-a, Editura Polirom, Iași, 2002, 2010, 2016 etc.

Teme de învățat pentru examenul de Pedagogie I : vezi în partea de jos a paginii. 

Evaluarea se va face pe baza unui lucrări scrise care va fi susținută în sala de clasă (în timpul sesiunii). 

 

B. Masteratul Teoria și practica formării religioase (Teologie Ortodoxă, anul 1, semestrul al II-lea, an universitar 2021-2022 ):

Suport de curs: vezi în partea de jos a paginii - teoria eval.TPFR

Teme de rezolvat:

  1. Posibilități și limite ale evaluării credinței și comportamentului religios (o pagină);
  2. Realizați câte o probă de evaluare, una pentru o lecție de religie și alta pentru o activitate de catehizare, tema (la alegere) fiind aceeași (cate o pagină pentru fiecare probă)

Termen de trimitere a lucrărilor, prin email (cucos@uaic.ro) în format word sau pdf, de către reprezentantul grupei: 6 iunie 2022. Pentru eventualii restanțieri, lucrările se trimit tot prin reprezentatul formației de studiu.

 

C. Masteratul Politici și management în educație, anul 2, semestrul al II-lea

Cursul Politici și strategii de educație interculturală

Temă pe baza căreia se va face evaluarea finală:

Realizați un proiect educațional (didactic, extra-curricular, de intervenție, instituțional etc.) care să vizeze gestionarea unor situații de multiplicitate culturală (etnică, lingvistică, religioasă etc.) în mediul școlar sau comunitar, respectând formatul/secvențele tipului de proiect corespunzător.

Proiectul va fi redactat în format Word sau PDF (8-14 pagini) și va fi trimis, prin responsabilii de grupă, la emailul cucos@uaic.ro la data 1 iunie 2022. 

Studenții care doresc un feedback la proiect, înaintea trimiterii către responsabilul de grupă, pot trimite lucrarea  în zilele de 27 și 28 mai la email: cucos.constantin@gmail.com

D. TEME OBLIGATORII LA EDUCATIE INTERCULTURALĂ (anul III, Pedagogie)

Subiectul 1

După ce vizionați videoclipul de mai jos (un eveniment cultural stradal în Bruxelles, din această primăvară), evidențiați pe o pagină conotațiile, virtuțile și consecințele din perspectiva interculturalității (ca obiective de formare, căi de realizare, strategii etc.).

https://www.facebook.com/viorica.manole.9/videos/1140873509821305

Subiectul 2

Identificați și descrieți modalități și circumstanțe de realizare a obiectivelor educației interculturale în învățământul românesc (două pagini).

Notă: Lucrările vor fi aduse la examenul din sesiune.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

[instagram-feed]