Resurse

CURSURI DERULATE ÎN SEMESTRUL II, AN UNIVERSITAR 2020-2021

A.  Pedagogie I, Teologie-Pastorală (+Artă sacră, Asistență socială.) Anul 1, sem. II (an universitar 2020-2021):

Suport de curs: Constantin Cucoș, Pedagogie, ediția a II-a și a III-a, Editura Polirom, Iași, 2002, 2010, 2016 etc.

Teme de învățat pentru examenul de Pedagogie I : Tematica-pentru-examen-Pedagogie-I

Evaluarea se va face pe baza unui lucrări elaborate acasă, trimisă prin email, pe baza rezolvării următoarelor 4 subiecte:

Teme de rezolvat:

  1. Argumentați, pe o pagină, că pedagogia poate fi (sau nu) știință, filosofie, tehnică, artă (o pagină);
  2. Evidențiați argumente, finalități, modalități de realizare a unei componente clasice a educației (intelectuale, morale, religioase, tehnologice etc.), la alegere (o pagină);
  3. Explicitați, pe o pagină, finalitățile educaționale (competențe generale, competențe specifice, obiective operaționale) pentru o activitate didactică pe o temă, la alegere, pentru disciplina pe care o veți preda (la ciclul gimnazial).
  4. Realizați o comparație dintre planul de învățământ și programa școlară în calitate de produse curriculare (o pagină).

Notă. Răspunsurile vor fi integrate într-un singur document (word sau PDF) și vor fi trimise, prin email, prin responsabilii de grupă, la data de  5 iunie 2021. Fișierul va avea ca etichetă chiar numele dumneavoastră (acesta va apărea si pe prima pagină, unde se va indica facultatea absolvită/specializarea). 

B. Masteratul Teoria și practica formării religioase (Teologie Ortodoxă, anul 1, sem. II, an universitar 2020-2021 ):

Apăsați mai jos:

programa-catehetica-pentru-anul-2015-11-03-2015

http://www.constantincucos.ro/wp-content/uploads/2011/03/teoria.eval_1.doc

Teme de rezolvat:

  1. Construiți câte un instrument (test docimologic) de evaluare a competențelor spirituale (cunoștințe, atitudini, comportamente), unul pentru ora de religie și altul pentru activitatea de catehizare (tema, la alegere, fiind aceeași);
  2. Descrieți, pe o pagină, modalități și strategii de motivare/antrenare a copiilor/tinerilor în activitățile de formare religioasă.

Termen de trimitere a lucrărilor, prin email (cucos@uaic.ro) în format print, de către reprezentantul grupei: 30 mai 2021. Pentru eventualii restanțieri, lucrările se trimit tot prin reprezentatul formației de studiu.

C.  Educație interculturală, anul 3 Pedagogie, sem. II (an universitar 2020-2021):

Suport de curs, apasă mai jos:

Teme de rezolvat:

  1. Sugerați posibile modalități și căi de reformare curriculară în perspectiva educației interculturale (o pagină).
  2. Raportându-vă la două obiective ale educației interculturale (la alegere), construiți câte trei tipuri de activități educaționale care să țintească aceste obiective (o pagină și jumătate).

Lucrările, puse într-un singur document word, vor fi trimise celor doi responsabili ai subgrupelor pana la data de  31 mai 2021,  iar aceștia le vor transmise la adresa: cucos@uaic.ro

D. Masteratul Politici și management în educație sem. II (an universitar 2020-2021)

Suporturi de curs:

Temă: Realizați un proiect de intervenție, pe coordonate de integrare/educație interculturală, vizând un caz/situație/problemă (individuală sau de grup) relevantă (4-6 pagini);

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

[instagram-feed]